Polski English

Badanie Jakości Obsługi Klienta

Szanowni Państwo, Drodzy Klienci!

Zapraszamy do wzięcia udziału w anonimowym, krótkim badaniu jakości obsługi Klienta, a także skuteczności pracy Biura Obsługi Klienta Toruńskich Wodociągów Sp. z o. o. Celem badania jest diagnoza stanu obecnego oraz wypracowanie działań zmierzających do doskonalenia procesów wpływających na podnoszenie jakości obsługi Klienta.
Formularz ankiety dostępny w pliku pdf można pobrać i wydrukować (tutaj). Po wypełnieniu należy go zeskanować i odesłać na adres:

ankieta@wodociagi.torun.com.pl

lub też dostarczyć osobiście i wrzucić do zaplombowanej, opisanej urny wystawionej w obu Biurach Obsługi Klienta, Dziale Technicznym lub Kancelarii Spółki (wszystkie obiekty znajdują się przy ul. Rybaki 31/35) od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 i we wtorki w godz. 7.00-17.00 (tylko BOK).

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu!
Państwa opinia posłuży nam do wypracowania wyższych standardów i podniesienia poziomu jakości obsługi Klienta.

Biuletyn informacji publicznej
Biuletyn informacji publicznej
Mapa serwisu, Polityka prywatności1389921 © 2002 Toruńskie Wodociągi
Firma Wiarygodna Finansowo ISO