
Poszukujemy Inspektora ds. Automatyki i Telekomunikacji
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. ogłasza nabór ofert pracy na stanowisko Inspektor ds. Automatyki i Telekomunikacji
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: automatyka, elektronika, mechatronika, elektrotechnika, robotyka lub pokrewne,
- umiejętność czytania i analizy dokumentacji elektrycznych,
- znajomość zagadnień z zakresu automatyki przemysłowej i systemów sterowania (napędy, falowniki, czujniki, przetworniki itp.),
- umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami pomiarowymi (multimetr),
- umiejętność dokonywania pomiarów w systemach sterowniczych i diagnozowania usterek (standard 0-20mA, 4-20mA, 0-10V),
- umiejętność analitycznego myślenia,
- wiedza z zakresu programowania i tworzenia skryptów,
- komunikatywność, kreatywność i umiejętność samodzielnej pracy.
Mile widziane:
- umiejętność programowania sterowników PLC (w językach LAD, FBD, STL) oraz paneli operatorskich (Siemens oraz Schneider Electric),
- znajomość środowisk: TIA PORTAL, WinCCFlexible 2008, STEP 7, Unity Pro,
- dobra znajomość zagadnień w zakresie elektryki i automatyki sieci przemysłowych,
- wiedza w zakresie przesyłu danych poprzez protokoły komunikacyjne (Modbus, Profibus, Profinet),
- umiejętności diagnozowania usterek w PLC i układów automatyki przy pomocy sterownika,
- wiedza z zakresu tworzenia projektów wizualizacji w systemach SCADA (Wonderware InTouch, Siemens WinCC),
- znajomość zagadnień z zakresu techniki światłowodowej,
- umiejętność diagnostyki komputerów PC oraz znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1kV,
- prawo jazdy kategorii B.
Zakres podstawowych zadań:
- diagnozowanie usterek i usuwanie awarii z zakresu automatyki,
- nadzór nad systemami wizualizacji,
- serwis sterowników PLC,
- kontrola merytoryczna inwestycji w zakresie automatyki. Udział w przeprowadzaniu rozruchów nowych instalacji oraz odbiorach technicznych,
- diagnostyka i usuwanie usterek sieci transmisji danych oraz układów łączności na obiektach Spółki,
- wsparcie serwisu komputerowego w ramach posiadanych kwalifikacji szczególnie w zakresie komputerów w automatyce,
- nadzór nad urządzeniami w instalacjach CCTV i KD,
- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej dla układów automatyki i układów łączności.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny wymiar czasu pracy) w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji,
- atrakcyjny pakiet socjalny,
- możliwość przystąpienia do programu Pracownicze Plany Kapitałowe.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV z dopiskiem
„Inspektor ds. Automatyki i Telekomunikacji”
na adres Spółki:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń
Oferty prosimy składać do 14.06.2020 r.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę, żeby Pani/Pana dane zostały przez nas zachowane na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o wpisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. (podstawa prawna: art. 6 oraz art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) przez rok”.
Administratorem Państwa danych osobowych są:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń
tel. 56 658 64 00
fax. 56 654 01 51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane są przetwarzane w celu realizacji rekrutacji osób do pracy.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: rok od wpłynięcia zgłoszenia kandydata
Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej: Kodeks Pracy oraz Państwa zgody w zakresie nadmiarowych danych.
Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.